niedziela, 8 marca 2015

Pierwszy rok z życia Kruszynki

Witajcie Kochani.

Dziś w ramach inspiracji chciałam Wam pokazać album dla małej Lilianki.
Wykonany w pełni z papierów UHK Gallery "Pastele" zawiera karty z najważniejszymi okazjami do upamiętnienia z pierwszego roku małej dziewczynki.
Do ozdobienia stron użyłam tekturek z Crafty Moly oraz motywów wyciętych za pomocą wykrojników Cottage Cutz. Cytaty to odbitki ze stempli.


Okładka jest bardzo przestrzenna, warstwy podkleiłam za pomoca kosteczek dystansowych. W bukietach nie mogło oczywiście zabraknąć pręcików. Tym razem użyłam tych większych  - idealnie komponują się we wszelkich kompozycjach kwiatowych.




Tekturkę Gałązkę Crafty Moly podzieliłam na trzy części i każdą dokleiłam do kompozycji osobno.














Do wykonania albumu użyłam: 



  


Pozdrawiam serdecznie,
 Tenshi




3 komentarze:

  1. Wspaniały albumik :) Bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna kolorosytka , bardzo fajnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój album, ślicznie, kolorowo i delikatnie!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.