poniedziałek, 15 czerwca 2015

Cherry Craft na VIII Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingu w Warszawie :))))





A oto pracę zgłoszone na nasz konkurs :)))
Praca z kwiatami, motylem i sznurkiem :)))
Aż miejsca nam zabrakło na te piękne prace...









 
A oto I miejsce :))) kartka z torebką - pudełkiem pięknie ukwiecona dla Młodej Pary.
 

II miejsce zajął największy blejtram :))) i z tego co pamiętam pierwsza praca przyniesiona na konkurs :)) z motylami i zdjęciami na różowo :)))


 i III miejsce - również blejtram z zegarem również pięknie ukwiecony :)))


4 komentarze:

  1. Byłam, widziałąm, dotykałam tych wszystkich cudnych prac :) :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace :)
    Fajnie że byliście, super stanowisko z przemiłą obsługą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze raz dziękuję za to 1 miejsce i gratuluję pozostałym zwyciężczyniom :-) ale widzę że było mnóstwo wspaniałych prac :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam prace śliczne :)
    Co prawda nie wygrałam, ale miło było Was poznać i zakupy zrobić :)
    (Pędzelki wodne - rewelacja :) - polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.