wtorek, 14 lutego 2017

Gościnna Projektantka - Agnes Kieler

Dzisiaj zapraszam na występ naszej Gościnnej Projektantki
 
 
"Witam, mam na imię Agnieszka w blogowym świecie znajdziecie mnie jako Agnes Kieler.  
Kocham kawę i mój twórczy bałagan w kąciku... Scrapookingiem zajmuję się od  ponad 7 lat .Tworzenie to moja forma relaksu i odpoczynku od codzienności. W wolnej chwili zapraszam was do mojego świata gdzie codziennie staram się dodawać kolejne inspiracje  -   https://kieleragnes.blogspot.se
Dzisiaj chciałam wam pokazać prostą karteczkę walentynkową nie koniecznie w typowo walentynkowych kolorach.

Mam nadzieję, że moja inspiracja przypadnie wam do gustu.

Pozdrawiam Agnieszka" 
 
 


 
mi się bardzo podoba - a Wam?
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.